- Jak na reklamaci zboží?
Po doručení balíčku, prosím, zkontrolujte neporušený obal. Pokud je porušen obal, reklamujte to přímo u přepravní společnosti na místě. Pokud zjistíte chybu (množství látky, vadu látky, dodání špatné látky) v první řadě nám napiště na s-latky@email.cz (ne vždy jsme u telefonu). Popiště nám vadu, nebo co je špatně. Ozveme se Vám nejpozději do 24 hodin.
PROSÍME ZKONTROLUJTE SVOJI OBJEDNÁVKU VŽDY HNED JAK VÁM DORAZÍ, MAX DO 14 DNÍ .
Reklamace nebo odstoupení od smlouvy?
Látky jsou střiženy Vám na míru, takže není možné odstoupit od smlouvy bez udání důvodu. Možná je pouze reklamace - vada tisku, špatné množství, dodání špatné látky atd.
Je ale důležité aby látky nebyli vyprané a nastřižené. Tedy prosíme o kontrolu jakmile vám balíček dorazí. Vyprané látky není možné reklamovat.
Nelze odstoupit od smlouvy po delší době než 14 dní a z důvodu nespokojenosti s odstínem, velikosti vzoru a podobně.
Jelikož zboží od výrobce k nám přichází ve velkých objemech a dále se u nás zpracovává, je možné, že případné chyby přehlédneme. Snažíme se aby se to nestalo, ale jsme také jen lidé. Urcitě ale vždy vyřešíme vše k Vaší spokojenosti, nebojte se na nás kdykoliv s čímkoliv obrátit. :)